Monday 6 November 2017

Forex Trading En Minutters Tidsramme


1 Min Easy Forex Scalping Strategi Forex scalping doesn8217t trenger å være komplisert i det hele tatt. Jeg har utviklet en veldig enkel strategi med grunnleggende indikatorer som kan brukes til lavspread valutapar. Vennligst bruk den bare på 1 min trading diagrammer. Indikatorer: 12 eksponentielt glidende gjennomsnitt, 26 eksponensielt glidende gjennomsnitt, 55 enkelt glidende gjennomsnitt Tidslinje (r): 1 min diagrammer Handelssessioner: London-sesjon, US-sesjon Valutapar: Lavspread (EURUSD, USDJPY) USDJPY 1 Min diagram Eksempel 12 EMA krysser opp 26 EMA og 55 EMA nedenfra. Åpne kjøpsposisjon. Sett beskyttelsesstopp under den siste svingenivå. Avslutt handel for 9 til 15 pips fortjeneste. Amerikanske dollarJapanese Yen-diagram over viser oss et eksempel på kjøp og salg av handel. Begge handler ble stengt for 15 pips i den amerikanske handelssesjonen. At8217 er totalt 30 pips eller 300. Ikke dårlig for 5 timers handel. 12 EMA krysser ned 26 EMA og 55 EMA ovenfra. Åpne salgsposisjon. Sett beskyttelsesstopp over siste svinghøy. Avslutt handel for 9 til 15 pips. Profitt Relaterte innlegg: Last Forex Analyzer PRO gratis i dag Brand New Forex System Med Super nøyaktig og rask signaler genereringsteknologi. Forex Analyzer PRO genererer kjøp og salgssignaler rett på diagrammet ditt med lasernøyaktighet, og ALDRI REPARASERER OPP TIL 200 PIPS Hver dag Kjøp og selg Forex-signaler Avansert Daglig Avkjennings-E-post Mobilmelding Alarmer Ingen Repainting eller Lagring Vi respekterer alltid ditt privatliv på Dolphintrader. Forex scalping i 1 min tidsramme Jeg har handlet på 1 min diagrammer i 4 uker nå. Målet mitt er å skalpe 10 til 20 pips, minimum er 5. Men før jeg starter min handel, hver morgen har jeg en rutine for å analysere alle valutaparene, ved hjelp av teknisk analyse, jeg vet hvilken er den sterkeste og svakeste valutaen, så hvis jeg skulle kjøpe en sterk valuta mot en svak valuta, dette vil gi meg en fordel. På 1 min tidsramme er det mye støy, så jeg har mitt stoppfall på 100 pips og skalp 10-20 pips hver gang, så langt har ikke mitt stoppfall blitt rammet. Jeg tror for scalping 10 pips du kan bruke 1-5 minutter diagram jeg bruker det Men jeg tar posisjon i retning av trend alltid og se SPX, USDOLLAR trend diagram for 4 timer eller 1 hr for å ta denne posisjonen som det gir meg retningen ekte penger. Hvis jeg handler AUDUSD, sjekker jeg AS200 (aksjemarkedet) for å se stor trendendring. Også jeg handler når par allerede har bestemt seg for retningen antar at EURUSD er på 1,2980 og USDollar 9880 SPX 1380 Det er høy sjanse EUR kommer til å slå 1.300 for å ta stopp og hvile markedet beveger seg også enn jeg setter denne handelen for 20 pips for stopp på 30 pips også , slutten av dagen SPX500 er nede ASIA vil åpne ned kort AUDUSD rundt 3:30 hvis retningen er bekreftet for god 10-20 pips WOW så mye arbeid for 10 pips. Ja det er hvis du vil være konsekvent. Det er så mange par så 10 pips i ikke vanskelig på et par. du har ikke valgt samme par. se momentum osv. Ja Lekeplassen er viktig, hold øye med hawk og vær tålmodig, disklinje Ikke ta med påmeldt Apr 2011 Status: Medlem 103 Innlegg Velkommen til kortere tidsrammer Alum. Ikke la nei sayers om kort sikt handel få deg ned. Jo større tidsrammer beveger seg relativt glacielt til 1 minutt, noe som kan resultere i mer pålitelige handler, MEN det er en stor handel, når oppføringen ikke er nøyaktig i begynnelsen av trenden, vil ditt stoppfall bli nødt til å være mye mye større enn på kortere tidsrammer. Etter å ha sagt, med en lignende holdning til deg selv, har jeg funnet strengt trading på 1 min-diagrammer som over tid ubøyelig, eller det bedre svaret er at dagene som scalping opp 1 min-diagrammet i seg selv er stabile og lønnsomme, er ganske sjeldne disse dager. Etter å ha sagt. lær hva du kan fra dem. Kortene på 1 min er en stor (hvis ofte brutal) lærer av betydningen av MOMENTUM, som du må ha en veldig sterk forståelse for for kortere terminshandel. Også, id kaster også en massiv i motsetning til noen synspunkter. IKKE handel med en levende konto på korte tidsrammer før du kan gjøre din demo konto økning i verdi i minst en måned rett. Døden med en million kutt er vel det samme som en død med ett eller to massive slag. Men det kan skje raskere handel med kortere diagrammer. Med en antydning mot kortsiktig handel, bruker jeg 1 min, 5 min og timekart i konsert. med trenderne jeg ser på å fange på 5 min diagrammer (vurder volatilitet her), og respekterer støtte og motstand på timekartene. Åh ja, husk at støtte - og motstandsnivåer er det du må fokusere på med kortsiktige handler. Du er ikke trading fundamentals på disse tidsrammer (gjør noen valuta handelsmann som ikke er en institusjon-virkelig-handel grunnleggende jeg vet ikke.) Også. Ingen kommentar her om aktivitetens relative vanskeligheter. generelt som du går opp i tidsrammen. ting blir enklere. men å ha tidsrammen lav nok kan ha gode fordeler også velkommen til kortere tidsrammer hr. alum. Ikke la nei sayers om kort sikt handel få deg ned. Jo større tidsrammer beveger seg relativt glacielt til 1 minutt, noe som kan resultere i mer pålitelige handler, MEN det er en stor handel, når oppføringen ikke er nøyaktig i begynnelsen av trenden, vil ditt stoppfall bli nødt til å være mye mye større enn på kortere tidsrammer. Etter å ha sagt, med en lignende holdning til deg selv, har jeg funnet strengt trading på 1 min diagrammer som over tid ubøyelig, eller jo bedre svar er dagene. Momentum er nøkkelen, å vite hvilken valuta som er sterk og svak vil gi deg kanten. Som et eksempel i dag gjorde jeg min analyse og hadde CAD som et sterkt valutapar og jpy som et svakt valutapar. Hvis jeg da åpnet cadjpy ccy, ville jeg se etter muligheter til å kjøpe ved hjelp av min spesialdesignede profesjonelle indikator, som forteller meg nivåer av motstand, støtte og mange smarte ting. Dette ville ha fungert utmerket idag, hvis jeg kom inn i cad jpy buy, og hadde et stopp tap på 100 pips, med hver oppføring scalping 15 til 20 pips. Dette er god handel. I sannhet tar det 3 måneder med data å vurdere en m1-strategi, og det bør være minimumsbeløpet. Jeg er heldig å ha hatt en profesjonell utdanning fra london city traders, som mentor meg hver dag og hver morgen, det er som en ekstern trading floor, så jeg kan alltid få hjelp fra dem til å finjustere min approuch. De fleste tar år å finjustere sin startegy, jeg tror jeg gjør veldig bra, handler i 6 måneder nå. Jeg handler større tidsramme, men jeg handler vanligvis, trendlinje hopper for større tidsrammer. Jeg vil legge inn et bilde av meg som handler om en større tidsramme. Jeg handler trendlinje bounces, og prøver å forfine min m1 startegy. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Har vært handel forex i 2 år, bor i ett år. Bare nå begynner å bryte jevn og gjøre litt på 1 minutt og 30 sekunder diagrammer. Har alltid handlet disse TFS siden jeg startet. Har prøvd andre TFS helt opp til dagbøker, gå alltid tilbake til korte TFS. Hvis jeg kan holde fra handel som jeg kaller quotation av systemquot-handler 3-4 ganger i uken, er jeg sikker på at fortjenesten min vil ta av. 2 år er lang tid, hvordan lærte du å handle og hvor lenge tror du det tok å finne ut det? Tidsrammer for handel over denne serien av artikler, vil vi gå handelsmenn gjennom fler-trinns prosessen med å bygge en handel strategi. Den første avdrag i serien diskuterte markedsforhold. Dette er den andre oppføringen, der vi vil dype dypere til å velge en tidsramme for strategien. Et av de vanligste spørsmålene fra nye handelsfolk er lsquoHvad tidsramme fungerer bestrsquo Tross alt er det ganske mange forskjellige tidsrammer vi kan jobbe med, arenrsquot there Laget av James Stanley Dessverre er det ikke et enkelt eller direkte svar på dette spørsmålet ndash som en hvilken som helst tidsramme du velger, kommer til å forlate noe å være ønsket. Det lsquosomethingrsquo er det faktum at alle tidsrammer er lagging bare viser oss siste priserhellip som kanskje ikke er indikativ for fremtidige priser. Men vi kan fortsatt velge tidsrammer som bidrar til våre mål og bygge en analytisk tilnærming slik at vi kjenner den optimale tiden til å benytte vår strategi og inngå handler basert på hva det er som vi ønsker å komme ut av markedet. Og hvis markedsforholdene endrer seg, kan risikostyring og pengehåndtering bidra til å forhindre at disse reverseringene helt tømmes av traderrsquos-kontoen. Bruk tidsrammer som passer dine mål Ofte kan forhandlere få motstridende visninger av et valutapar ved å undersøke forskjellige tidsrammer. Mens det daglige kan oppvise en trend, kan timen vise en nedtrend. Men hvilken vei skal vi handle det? Dette kan gi motstridende signaler og motproduktiv uro i traderrsquos-sinnet da de forsøker å ordne bransjer. Av denne grunn er det viktig for næringsdrivende å planlegge tidsrammer de ønsker å handle som de bygger sine strategier. I mange tilfeller kan handelsmenn dra nytte av å bruke flere tidsrammer i et forsøk på å innlemme så mye informasjon som mulig i analysen. Innlemme en lengre tidsramme vil tillate handelsmannen å se en lsquobigger picturersquo av valutaparet slik at de kan få en ide om lsquogeneral trender, rsquo eller følelsen som kan eksistere mens kortere tidsramme diagrammet kan brukes til å plotte den faktiske handel . Dette fører til en svært populær permutasjon av teknisk analyse der handelsmenn innlemmer flere tidsrammer i deres tilnærming. Analyse av flere tidsrammer Ved å benytte flere tidsrammer i analysen, får forhandlere flere utsiktspunkter i valutaparet (e) som de ønsker å handle. En vanlig måte å benytte flere tidsrammeanalyser på er å bruke et langsiktig diagram for å analysere trenden eller generell sentiment i paret, og kortere diagrammet for å inngå handel. Nedenfor er to tidsrammer som vanligvis brukes av lsquoswing-forhandlere, rsquo med sikte på å holde handelen åpen for hvor som helst fra noen få timer til noen uker. Først vil handelsmannen analysere den generelle trenden i paret ved å se på det daglige diagrammet, og legg merke til at prisen er i ferd med å lage lsquolower-lows, rsquo og lsquolower-highs. rsquo (Laget av James Stanley). Etter at handelsmannen har fastslått trenden, og i diagrammet ovenfor er trenden bestemt til nedre siden (dette bestemmes av de etterfølgende nedre og nedre høyder), kan det kortere semesterdiagrammet undersøkes slik at næringsdrivende kan se etter en mulighet til å gå inn. Den lsquoswing-traderrsquo vil ofte bruke 4-timers diagrammet til å lete etter oppføringer etter å ha gradert trenden basert på Daily. (Laget av James Stanley) I dette tilfellet ville handelsmannen se etter å selge da Daily chartet viste en sterk nedtrend. Etter å ha ringt inn på 4-timers diagrammet, ville handelsmannen legge merke til at en del av downtrendet nylig ble gitt tilbake da prisen gikk opp. Traders kan se på dette som en mulighet til å selge den sterke trenden sett på Daily, til en relativt høy pris (som vist på 4-timers diagrammet). Hvilke tidsrammer fungerer best (med hverandre) Når du bruker flere tidsrammer, er det viktig å huske at ikke hver tidsramme vil samarbeide tilsvarende. Hvis Irsquom bruker det daglige diagrammet til å lese trender, men ett minuttdiagrammet for å gå inn i handler, er det et stort element for å koble fra de to tidsrammer. Hvert daglig lys har ca 1440 ett minutt lys, så når jeg ser på et minuts diagram ndash, ser jeg ofte bare hva som ville utgjøre, maksimalt ett lys på det daglige diagrammet. Det ville være tilfeldig å lese trender på det daglige og forsøke å plassere handler på ett minuttdiagrammet på grunn av denne frakoblingen. Vi foreslår et forhold på 1: 4 til 1: 6 mellom trenden og opptaksdiagrammet ved bruk av flere tidsrammeanalyser. Så, hvis en handelsmann ønsker å komme inn på timekartet, kan 4-timers diagrammet brukes til å gradere trenden. Hvis en handelsmann ønsket å legge inn på 15-minutters diagrammet, kan timediagrammet brukes til lesefølelse. Nedenfor er et bord med noen vanlige tidsrammer for analyse. Flere tidsrammeanalyseintervaller utarbeidet av James Stanley Å bygge en flere tidsramme-strategi Mange handelsfolk er kjent med begrepet lsquote-trend er din venn. rsquo En av de mer effektive måtene å analysere trender bruker, er en lengre tidsramme enn den som er vant til plot handler. Letrsquos sier for eksempel ndash at en handelsmann ønsket å inngå handler basert på Slow Stochastics (som vi hadde skissert i artikkelen How to Trade with Slow Stochastics), men først etter å ha bekreftet trender med 200-perioden Simple Moving Average. Så ndash hvis prisen er under 200-perioden Enkel Flytende Gjennomsnitt, ønsker vår handelsmann bare å se på salgsmuligheter, og de vil bli angitt med Stokastiske overkryss av K - og D-linjene. Hvis prisen er over 200-tiden Enkel Flytte Gjennomsnittlig ndash, vil vår handelsmann bare kjøpe og de handler vil bli angitt når K krysser over D på Stochastics. Fra tabellen ovenfor kan vi se at handelsmenn som ønsker å inngå handler på timekartet, kan ordne med flere tidsrammeanalyser ved å bruke 4 timers diagrammet for å analysere trender. Så det første trinnet for handelsmannen er at de vil identifisere trendene og igjen, for handelsmannen bruker timeskartet til å inngå handler, kan 4 timers diagram gi trendanalyse. Vår handelsmann trekker opp et 4 timers diagram og merker at prisen er, og har ligget under 200-perioden Enkel Moving Average, slik at vår handelsmann bare vil se på salgsmuligheter (i hvert fall til prisen gikk over 200 på timen, i som de ville begynne å se etter lange stillinger). (Laget av James Stanley) Etter at handelsmannen blir komfortabel med trendanalyse på 4 timers diagrammet, kan de gå ned til timen for å begynne å lete etter handelsoppføringer. Og fordi trenden var nede på 4 timers diagrammet, ser vår handelsmann bare på potensielle salgsposisjoner. (Laget av James Stanley) I diagrammet ovenfor kan du se de mange mulighetene som vår handelsmann måtte ha solgt valutaparet basert på stokastikk. Sikkert, ikke hver salgsposisjon ville ha fungert lønnsomt for næringsdrivende, men det er et umulig mål, da helt unngår tap er ufattelig. Flere tidsrammeanalyser kan imidlertid øke sannsynlighetene med hvilken en bruker sin strategi, da den gir lsquobiggerbildet viewrsquo fra det langsiktige diagrammet, slik at handelsmenn kan skikkelig rangere følelser og trender. --- Skrevet av James B. Stanley Du kan følge James på Twitter JStanleyFX. For å bli med i James Stanleyrsquos distribusjonsliste, vennligst klikk her.

No comments:

Post a Comment